SEM - nejúčinnější internetový marketing

Máte málo zákazníků na svých webových stránkách? Potřebujete zvýšit prodej ve vašem eshopu?
Search engine marketing neboli marketing založený na vyhledávačích, je tou nejúčinnější metodou.

Internetový marketing je efektivní marketingový nástroj, který slouží k tomu, abychom zákazníkovi ukázali cestu k námi nabízenému produktu nebo službě. V poslední době vznikla potřeba pracovat s webovými stránkami koncepčněji, zejmána k jejich nalezení vyhledávači, a to díky nárůstu počtu webových stránek na Internetu.

Chcete aby váš zákazník aktivně vyhledával váš produkt nebo službu?
Je smutné kolik firem na Internetu je dnes skryto před svými potencionálními zákazníky. Tyto firmy investují nemalé prostředky do webové prezentace nebo eshopu, kde je denní návštěvnost 5,6 návštěvníků.
Řešením takovéto situace je právě internetový marketing.
Nejdůležitější je být nalezen vyhledávačem a na dané klíčové slovo související s obsahem stránky se zobrazit hledajícímu zákazníkovi. To je cílem internetového maketingu.

Internetový marketing má dvě základní části:

  1. PLACENÉ ODKAZY: spolupráce s vyhledávači formou umisťování placených odkazů - kontextové odkazy a PPC systémy
  2. OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE: přizpůsobujeme obsah webových stránek tak, aby je vyhledávač sám při řazení výsledků po zadání dotazu návštěvníkem umístil na co nejlepší pozici (SEO - optimalizace pro vyhledávače)

Výhody využití internetového marketingu:

  • PŘESNÉ CÍLENÍ - zákazníci najdou přesně to co hledají
  • KONTROLOVATELNÉ VÝDAJE - díky placené reklamě za klik (PPC) máte přehled kolik vás každý návštěvník vašich stránek stojí
  • ZVÝŠENÍ NÁVŠTĚVNOSTI - díky reklamním kampaním a optimalizaci stránek se zvýší počet oslovených zákazníků