WEBOVÉ STRÁNKY, APLIKACE

Na detailu záleží.

SEO EXPERT

SEO (optimalizace pro vyhledávače) znamená optimalizaci webových stránek nejen pro vyhledávač Google. Při optimalizaci webu by jste samozřejmě měli vzít v úvahu také uživatele webu. SEO aktivity jsou součástí aktivit přímo souvisejících s webovou stránkou – nazývají se On-page activities (optimalizace). Mezi nejdůležitější optimalizační faktory patří:

  • klíčová slova (tag)
  • umisťování klíčových slov
  • výběr optimálních hlaviček (h1, h2, h3)
  • vhodné interní propojení
  • optimalizace meta tagů, popisů a altů
  • optimalizace doby načítání stránek (http\2)
  • umístění Google Analytics G4
  • umístění Tag Manager
  • stránky běží na HTTPS
  • přidání DV SSL certifikátu

Positioning (link building) webových stránek ve vyhledávači Google je sada akcí, které by webmaster nebo agentura měla provést, aby se zvýšila viditelnost stránek na Googlu. Positioning je zaměřený na tzv. Off-page aktivity, tj. na vytváření odkazů na umístěné webové stránky. Kvalita a počet těchto odkazů přímo ovlivňuje viditelnost webu na Googlu, což je nejdůležitější faktor hodnocení algoritmu Google.

Brand positioning

Jde o systematické vytváření vjemů, názorů a postojů v myslích zákazníků, spojených se značkou podniku. Lze tedy mluvit o umisťování informací do mysli zákazníka a o vyvolání pocitů a psychických procesů spojených s kvalitou značky, image, poměru ceny a kvality atp.


Soubory cookies
© 2024 Michaela Mikovcová / realizace: REGIONAL
SSL certifikát